Frågestund del 2

Glömde ta med några frågor från frågestunden som var typ för en månad sedan (?) Så lägger upp resten nu.

Vad är det bästa du vet? Umgås med mina fina vänner
Vad har du för kamera? Nikon d3000
Har du någon bästa vän, Isåfall vad heter hon/han?Jag har inte direkt någon "bästa vän" men mina närmasta vänner är Emelie och Emma (bilden på mig och Emma är jätte gammal)
Vilket program redigerar du bilder i? Jag andvänder Photoscape. Inte det bästa men det duger för mig.
Har du färgat håret någongång? Nej det har jag inte, men skulle gärna vilja testa något nytt med mitt hår men vill inte ha utväxt, hehe. 
Vad går du för program? Går i nian fortfarande. Börjar gymnasiet efter sommaren.
112-på liv och död eller Dr.house? 112- på liv och död
Macbook eller vanlig bärbar dator? Jag vet faktiskt inte.. Om ni skulle frågat mig för 4 månader sedan skulle jag lätt sagt macbook men efter att ha andvänt Oscars macbook tycker jag bara att de verkar komplicerade. Man vänjer ju sig men jag vet faktiskt inte vad jag skulle välja. Fast jag skulle ju inte sagt nej till en macbook om jag skulle få en. 
Iphone 5 eller samsung galaxy s3? Iphone 5
Vem från x-factor gilla du mest? Awa lätt!
Gillar du att baka? Ja eller jag bakar mest för att det är så gott att äta sen, hehe. 
Kan du baka? Kan ju inte säga att jag är värsta mästerkoken men det är inte direkt katastrof heller. Okej ibland kan det gå lite dåligt, som på hemkunskapen när det började brinna, haha. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback