Bekännelser

Jag stör mig på folk som börjar följa en på insta och sen någon dag efter slutar följa för att man inte följer tillbaka.
 
Jag HATAR att prata engelska eller bara säga något ord inför klassen. Kommer inte gå bra på nationella muntligt..

Om jag missat hälften av ett program sätter jag mig inte och börjar kolla den sista hälften. Kollar på hela på datorn istället.
 
Jag är sjukt rädd för att gå ute själv när det är mörkt ute. Går alltid och kollar bak så att det inte är någon som går efter mig.
 
Jag kan inte spela att jag är sur. Slutar alltid med att jag börjar skratta eller le.
 
Jag blir lätt sur på folk som kommer med tykna kommentarer när de inte ens är med i samtalsämnet.
 
Jag hatar att prata med andra personer som jag inte kännerså bra. Typ om jag ska ringa och fråga om man får sommarjobba eller prao hos någon. Kaos.
 
Jag gillar att kolla på skräckfilmer samtidigt som jag hatar det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback