Bekännelser

Jag har fobi för gamla läskiga bilar när det är mörkt ute och jag är själv, ibland händer det till och med att jag tar omvägar för att undvika dem, haha. 
 
Har nog aldrig riktigt fattat att vi verkligen ska flytta, kommer nog aldrig fatta det heller tills den dagen kommer. Inte ens en månad kvar nu.. 
 
Jag blir lätt avis, hehe
 
Jag hatar att stressa, speciellt om man ska fixa sig
 
Har länge funderat på att färga håret lite mer åt det bruna hållet men vet inte om jag vågar
 
Kommer nu gå in på min fjärde iphone laddare på mindre än ett halvår, förstår inte vad som händer med dem? 
 
I våran klass var det 18 av 23 som fick F på matteprovet. Jag var en av de fem som fick godkänt, awesome!
 
Varje gång vi har uppehåll i fotbollen försöker jag säga till mig själv att jag måste ut och springa två gånger i veckan, gör jag det? Nej...
 
Jag verkligen HATAR att radera bilder på mobilen
 
Skulle vilja tjäna pengar på något roligt sätt. Tänk er att ha en stor blogg, ha många besökare och tjäna massvis med pengar, hur underbart skulle inte det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback