Klänning

Försökte beställa en klänning i fredags från nelly. Det stog att den fanns i min storlek så jag la in den i kundvagnen och när jag skulle betala stog det "tyvärr finns det inte tillräckligt många produkter i lagret" Fattar ni hur sur jag blev?!?! Men idag när vi satt på tyskan fick jag ett mail från nelly att den hade kommit in i min storlek igen. Blev as glad och tänkte att jag var tvungen att beställa den på en gång så att den inte skulle hinna försvinna. Var riktigt jobbigt där en stund när jag inte kom på lösenordet till mitt konto men det löste sig och jag hann beställa klänningen innan den försvann. Nu hoppas jag bara på att den ska sitta bra så är jag nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback