Bekännelser

Jag har fått sommarjobb på ett ålderdoms hem, wohoooo
 
Jag blir deprimerad när jag går in på instagram/andras bloggar och ser hur fina alla är
 
Tackade nej till att åka till Australien i tre veckor på sommarlovet
 
Känner mig äcklig om jag glömt ta parfym
 
Plockar nästan aldrig upp mina kläder från väskan när jag flyttar mellan mamma och pappa varje vecka. Känns så meningslöst eftersom jag ändå ska till ett annat ställe när som
 
När jag var liten var en av sakerna jag drömde om att äga en godisfabrik, typ som kalle och chokladfabriken. Hur coolt skulle inte det vara liksom??
 
Känns faktiskt rätt tråkigt att lämna ätradal med tanken på att man kanske aldrig mer kommer träffa en del personer. Men ändå rätt skönt att komma till en ny skola och förhoppningsvis lära känna nytt folk, dock är jag väldigt blyg av mig.
 
Jag söker på bekännelser på google för att komma på nått som jag själv kan skriva 
 
Har ett litet ärr på ett av mina fingrar sedan jag smällde igen bildörren på mitt egna finger, lååång historia
 
Har inga andra jeans än svarta, måste verkligen köpa mig ett par blåa 

Kommentarer
Anonym säger:

...och ett par beige byxor :o)

2013-05-17 | 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback