Tre saker jag inte klarar mig utan

Parfym - Skulle verkligen inte klara mig utan parfym. Får typ panik om jag kommer på att jag glömt att ta det när jag är påväg till skolan. Just nu har jag en ralph lauren parfym. Känner rätt många som har den men inte så konstig eftersom att den luktar så SJUKT GOTT. 
Mobil -  Ojojoj vad skulle jag göra utan min mobil? Skulle kännas så tomt utan den.
Plattång - Plattar nästan mitt hår varje dag eller varannan typ beror på hur det ser ut. Dock får jag aldrig mitt hår spik rakt som en del andra får, så orättvisst. Plattången kommer från OBH Nordica och var min brors i början men han andvände den aldrig så då tog jag den istället. 

Kommentarer
My säger:

SV: Vad kul! Hoppas du/ni får en fortsatt bra dag. :D

2013-03-08 | 16:54:16
Bloggadress: http://myheltenkelt.blogg.se
❤ W I L M A S A B I N A ❤ säger:

Fin blogg! :)
& håller helt med dig, den parfymen luktar riktigt gott!

2013-03-08 | 19:31:59
Bloggadress: http://wilmasabina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback