Svar från frågestunden

Varför började du blogga? 
Jag vet faktiskt inte. Antagligen för att jag ville bli "känd" och tjäna massa pengar som en del andra bloggare (jo sure som om det skulle hända)
Favorit mat? 
Tacos
Favorit färg?
Vit
Favorit hobby?
Spela fotboll
Om du vann 1 miljon vad skulle du göra med pengarna? 
Sparat rätt mycket och sedan köpa mycket kläder, ny dator osv..
Favvo djur?
Katt eller hund
Hur länge har du bloggat? 
Kanske 3-4 år? 
Vad tycker du om Justin bieber? 
Han är väl helt okej, en del låtar är bra. Jag är ingen Justin Bieber fan direkt
Vilken är din favoritserie? 
One tree hill, bästa serien någonsin!
Din högsta dröm? 
Vinna drömvinsten på lotto 
Vad ska du göra i sommar?
Antagligen sommarjobba om jag kommer in någonstanns sen har jag och Emelie skrivit en liten lista om vad vi ska göra under sommaren. Snodde bilden från Emelies blogg ( emeliebohman.blogg.se ) , hoppas det var okej, hihi
Hur ofta plattar du ditt hår i veckan? 
Varje gång efter jag har duschat, alltså varannan dag om inte mer
Hur lång är du?
Senast jag mätte mig var jag 1.72 och jag antar att jag inte blivit så mycket längre
Vilka klädstilar gillar du?
Det finns väl många olika
Bästa sommarminnet?
Det har jag jätte många men några av dem bästa måste nog vara när jag och Emelie gått eller cyklat in till Ulricehamn och suttit nere vid bryggan.
Om du fick vara en person/kändis vem skulle det vara?
Helt klart Kenza! Hennes utseende dödar, helt seriöst. Vem skulle inte vilja se ut som henne?
Favorit affär?
Eftersom att jag nästan bara köper kläder från gina tricot så antar jag att det blir den
Vart kommer dina short ifån?
Jag tror du menar dessa? De kommer från bikbok (lite suddig bild men det funkar)
 
Har du någon favoritlåt som du aldrig tröttnar på?
OHJA! Skinny love av birdy
Har du några husdjur? 
Ja. En katt som heter Pepsi
One direction eller Justin Bieber? 
Justin Bieber
Vad är bäst med dig själv?
Ingen aning? Snäll förhoppningsvis
Gillar du någon speciell just nu?
Nix, det skulle väl vara mina fina vänner isåfall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback