Bekännelser

  • Jag glömmer väldigt ofta av vart jag lägger min mobil.
  • Jag har otroligt dåligt minne ↑
  • När jag är uttråkad kan jag vara inne på instagram varje minut för att kolla om det hänt något nytt. 
  • Jag får dålig samvete när folk säger att jag är smal.
  • Mitt tålamod kan vara otroligt kort i visa lägen. 
  • Jag är otroligt snål när det gäller att köpa kläder. Om nått kostar över 300 kr tycker jag inte ens det är någon ide och prova om det inte är något jag jätte gärna vill ha. 
  • Jag hatar att flyga. Tänker alltid på att flygplanet kommer krascha eller att vi missar flyget vilket gör att jag alltid är stressad när jag är på en flygplats. 
  • Jag skulle vilja ha en tvillingsyster.
  • Jag hatar att packa upp och ner mina kläder när jag flyttar mellan mamma och pappa. Mest för jag tycker det är så jobbigt. 
  • Jag tycker att mitt hår har mycket med mitt utseende att göra. Om det inte ser bra ut ser inte jag bra ut. 
  • Jag har väldigt svårt att vara seriös när jag tar kort med någon annan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback